Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #58618
Postovani imam dva pitanja: od pre 3 godine, med mi smeta, imam na gon na povracanje i povracam. Sta da preduzmem. Cuo sam od prijatelja da se lubenica nesme konzumirati u vecim kolicinama, zbog neke posebne vrste secera. Da li je to tacno i koliko se sme reznja pojesti.
Odgovoreno: 10. 04. 2010.
• Poštovani,
Rekao bih da napravite pauzu sa uzimanjem meda, a onda, pored uobičajene ishrane koju dobro podnosite da uzmete malo meda, nikad više od 1 kafene kašičice pa sačekate ima li reakcija. Lakše je da med razmutite u vodi i tako uzmete. Ukoliko ipak bude tegoba jednostavno ga nemojte uzimati. Što se tiče lubenica, uobičajeno je da nema problema sa varenjem lubenice, šećer nije problem za varenje, najviše je fruktoze i saharoze (saharoza je beli, kristal šećer) , a ljudi koji je teže podnose obično teško vare i druge vrste povrća i voća. Sadržaj šećera je ukupno manji nego u mnogim drugim vrstama voća, recimo manje nego u narandžama, kruškama, jabukama itd. Dakle, možete pojesti lubenice u 50% većoj količini od drugih vrsta voća. Od prijatelja ste čuli još jedan primer zabluda u vezi ishrane.
Pozdrav