Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #58476
Uskoro punim 53 godine zivota. U menopauzi sam 4 godine. Po ulasku u menopauzu, pocela sam odmah da se gojim, narocito u predelu struka i stomaka i ugojila sam se 20 kg. Sve kilograme sam uspesno skinula lekarskom dijetom, sa 6 obroka dnevno. (ovo je da sam se prvi put u zivotu ugojila, cak sam i posle porodjaja imala mojih standardnih 55 kg.) sada imam problem da me ugljeni hidrati goje, cak i brzi uh, i taloze se oko struka. Kako da se hranim nadalje-nisam se ugojila?
Odgovoreno: 08. 04. 2010.
• Poštovana,
Ako sam dobro shvatio smršali ste i sada je pitanje kako dalje? Pa, jedite po onoj istoj dijeti! Ako bi se desilo da mršavite dalje a to ne želite otidite kod toga ko vam je tu dijetu dao da je koriguje tako da težinu održavate. Ali, u osnovi ono što ste radili za vreme dijete nije ništa drugo nego zdrava ishrana, to su one navike koje treba da sprovodite i dalje. Inače, nemate vi sada problem da vas ugljeni hidrati goje nego će vas gojiti i oni i sve druge namirnice koje uzmete u višku. Goji višak kalorija u odnosu na fizičku aktivnost ma sa koje strane oni došli. Za početak držite se iste dijete.
Pozdrav