Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #58228
Postovani, visoka sam 165cm, teska 67 kg, volim da jedem a smeta mi tezina, nisam nikad bila na dijeti i nemogu da se pridrzavam rigoroznih uslova, volim hleb. Ako mozete vi me posavetujete kako da skinem 5 kg. Hvala unapred
Odgovoreno: 06. 04. 2010.
• Poštovana,
Još uvek ste u zoni dobre težine. Potražite nutricionistu da u direktnom razgovoru dođete do objektivne procene stepena uhranjenosti, do razmene informacija oko pravilne ishrane jer sam siguran da osim korekcije težine koju tražite ima mesta popravljanju navika u ishrani. Dijeta ne mora da bude rigorozna, ali se podrazumeva izvestan stepen samodiscipline da ove savete usvojite kao svoj stil ishrane. Ako ne možete da se odreknete hrane probajte sa znatnim povećanjem aktivnosti - o tome niste rekli ni reči - a ako ni to ne možete onda ostajemo bez opcija. Čarobnog saveta koji će skinuti 5 kg za sva vremena nema i nemojte da vas oko toga neko zavarava.
Pozdrav