Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57982
. . . ja se bavim biciklizmom (brdskim biciklizmom-MTB) i u ovom sportu snaga i izdrzljivost su jako bitni. . . ako ne i najbitniji. Da li postoje neka druga (dozvoljena) sredstva koja pomazu u poboljsanju snage, izdrzljivosti ?? i koja su to (navedite) . . . u ocekivanju Vaseg odgovora, ostajem s postovanjem.
Odgovoreno: 06. 04. 2010.
• Poštovani,
Priznajem da nisam strucnjak u toj oblasti. Znam da se reklamiraju razni dodaci ishrani sa preteranim tvrdnjama o poboljsanju snage. Konsultujte se sa nekim strucnjakom sportske medicine, moze i na ovom sajtu.
Pozdrav