Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57934
Postovani, primam hemoterapije vec pet meseci. Nakon 5 terapije doslo je da pada leukocita u krvi. Zanima me koju hranu bih trebao da konzumiram da bih poboljsao to? Hvala puno unapred.
Odgovoreno: 06. 04. 2010.
• Poštovani,
Nema posebne hrane koja bi povecala broj leukocita. Pad leukocita je ovde nezavistan od ishrane. Dakle, treba da se hranite mesovito, da ukljucite u toku dana i mlecne proizvode, proizvode od brasna, meso, biljna ulja, povrće i voće, kroz više obroka dnevno. Ono sto treba da obratite paznju jeste da jedete ispravnu hranu, dakle čuvanu i pripremanu u higijenskim uslovima, dobro oprane namirnice, sveže spremljene - kako bi sprečili da dođe do infekcija preko neispravnih namirnica, jer sa manjkom leukocita osetljiviji ste na infekcije, odnosno mikroorganizme iz hrane.
Pozdrav