Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57489
Ja se zovem vanja i imam problema sa kilama, volela bi da mi date savet kako da skinem kile, ja sam krvna grupa ab+, bojim se hrane jer me goji dosta toga. Imam 65kg a visoka sam 164. Volela bi kad bi mi odg na email da cujem i pokusam neku dijetu i slicno. Hvala u napred.
Odgovoreno: 27. 03. 2010.
• Poštovana,
Vanja, pokaži malo strpljenja pa na ovom sajtu potraži odgovore na pitanja iz oblasti prvilna ishrana. Videćeš da ima mnogo sličnih pitanja na koje je odgovoreno, pa i na pitanje slično tvome je odgovoreno desetine puta. Ono što ti moraš da znaš kao mlada osoba je da odeš kod lekara, da te lekar uputi na nutricionistu, da se objektivno proceni da li ti imaš viška. Nikada stvar nije samo u kilogramima nego i u navikama, pa je kod tebe važnija pouka o ishrani nego mršavljenje. Prvo, nisi gojazna, drugo nemoj neko da te laže sa ishranom po krvnim grupama. Mnogo znači da odeš na pravo mesto, kod nutricioniste, nego da lutaš okolo.
Pozdrav