Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57226
Nalazim se u 15-oj nedelji trudoce, prosle su mi mucnine i vratio mi se apetit, za sad sam se ugojila 3 kg, treba mi savet i rezim ishrane jer ne znam kako da se hranim, ne zelim da ugrozim bebu a gojazna sam i sve mi se lepi pa ne bih zelela da posle porodjaja na meni ostane 15kg nepotrebnog viska. . . Trenutno imam 66kg i visoka sam 174cm unapred zahvalna marija
Odgovoreno: 24. 03. 2010.
• Poštovana,
Jednostavan i najbolji savet je da odete do nutricioniste. Naime, ljudi obicno nemaju dovoljno objektivan i kompetentan stav o pitanjima ishrane pa bi ovo bio put da se dođe do objektivnije procene. Na primer vaša težina: vi niste gojazni, pa ni tri kilograma o kojima govorite nisu bitna. Govorim na osnovu podataka koje ste dali. U trudnoći se težina mora povećavati zbog povećanja ploda i materice, te nema govora o tome da u vreme trudnoće skidate težinu. A da bi je planski i umereno povećavali nutricionista bi vam dao dijetu sa adekvatnim unosom namirnica. Zavisno od vaših navika možda vam treba i neka dodatna korekcija, sve u ciju koji i vi želite - da ne ugrozite trudnoću. Pitajte svog lekara opšte medicine ili ginekologa gde da potražite nutricionistu.
Pozdrav