Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57168
Imam problem, vec duze vreme pokusavam da se ugijim ali mi to neuspeva. . . Imam 20 godina, visok 173 cm a tezina 60kg. Bukvalno jedem za dvoje ali se uopste neprimecuje. Moze te li mi reci sta steba da jedem ili pijem da bih se ugojio barem 5 kg? Hvala. . .
Odgovoreno: 23. 03. 2010.
• Poštovani,
Svaka hrana ili piće, izuzev čiste vode ili čaja daje kalorije, dakle baš to od čega se možete popraviti. Pošto ljudi nekada nemaju objektivan i dovoljno kompetentan sud o ishrani i navikama dobro je da odete do nutricioniste da on objektivno proceni te vaše potrebe i da vam predlog ishrane u kome će biti toliko hrane koliko treba da bi se gojili željenim tempom. Svakako jedite više obroka, recimo pet dnevno, mešovitih, dakle kombinacije i skrobne hrane, mesa, mlečnih proizvoda, povrća, voća, ulja - spremljeno onako kako vama to odgovara. Slatkiši su dozvoljeni ali da te redovne ne sabotirate. Između obroka dodajte i orah, lešnik i drugo koštunjavo voće, kao i suvo voće. I sokovi su dodatni izvor kalorija. Budite i fizički aktivni, da vam sve ne ode u salo.
Pozdrav