1. Pitanje broj: #57106
Postovani, da li je u atkins dijeti dozvoljeno koriscenje svinjskog pecenja-peceno prase i suvo dimljeno meso-susenica?
Odgovoreno: 23. 03. 2010.
• Poštovana,
Priznajem da nisam stručnjak za atkins dijetu, a i ne interesuje me, jer je to jedna od dijeta koja nije izbalansirana u sastavu prema preporukama zdrave ishrane. Ja vam odgovaram pošto u ovoj oblasti nema nikog drugog da vam odgovori. Puno belančevina iz mesa opterećuje bubrege, a puno zasićenih masnoća iz mesa i ukupni sadržaj holesterola su štetni po kardiovaskularni sistem.
Pozdrav