Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57082
Postovani, molila bih vas da mi kazete kojom vrstom ishrane ili dijetom bi mogla da skinem 5-6kg. Prosle god. Sam uy pomoc nutricioniste skinula oko 10kg. Jela sam bareno povrce i meso, zitarice sa jogurtom i voce. Izgleda da je u organizmu doslo do prezasicenja takve ishrane i vise nema nikagvog efekta. Molim vas da mi pomognete i kazete mi kojim nacinom da dodjem do zeljene tezine. Unapred zahvalna
Odgovoreno: 23. 03. 2010.
• Poštovana,
To kako ste vi istumačili nekakvo prezasićenje i zašto dijeta nema efekta nije sasvim tačno. Pitanje je zašto se tom nutricionisti niste ponovo obratili?! I u ovoj delatnosti postoji ono što se zove kontrola, pa i korekcija dijete. Jednostavno, ona dijeta sa kojom ste skinuli 10 kg više nije adekvatna za vašu novu - manju težinu pa da ste išli na kontrolu nutricionista bi vam je dodatno korigovao, pod uslovom da za tim ima potrebe. Savet je jednostavan, ponovo kod nutricioniste.
Pozdrav