Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #57004
Poštovana, pitat cu vrlo kratko. . Imam 27 godina visoka sam 164 cm. I imam 88kg sto znaci da mi je index tjelesne mase 34 i citajuci nesto o bmr-u bas sam se uspanicila. Pokusavala sam sa jednom redukcionom dijetom sporvodila je mjesec dana bez nekih ocitih rezultata ali mi je mnogo tesko pala jer sam non stop bila malaksala i pospana (dobila sam je na preporuku nutricioniste) molim vas za savjet, kakvu dijetu sporvoditi i dal smijem uzimati neke dodatne preparate? Bilo kakva informacija bi mi bila od koristi. Unaprijed hvala!!
Odgovoreno: 22. 03. 2010.
• Poštovana,
Ne znam ništa bliže o dijeti koju vam je nutricionista dao, osim da mi ovo liči da vam je dao strožu dijetu nego što vi možete da podnesete. Otidite na kontrolu, razgovarajte, pitajte ga koliko kalorija ima u datoj dijeti. Ja mislim da ćete sa 1700 kcal mršaviti a da to nije prestrogo, te da se može držati. Naravno da primena dijete znači da ste makar na početku morali meriti namirnice, dakle da ste jeli baš tako kako je određeno, da se niste nepotrebno lišavali hrane više nego što je neophodno. Pad vaše radne sposobnosti je rezultat manjka kalorija, manjka energije te vam preparati neće pomoći, nego bolje podešavanje dijete - prema 1700 kcal.
Pozdrav