Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #56968
Pri bolnickom lijecenju, muzu je ustanovljena dijagnoza, , angina pektoris', a ergo testom je i potvrdjena ta dijagnoza. Po preporuci doktora cigare je odmah ostavioi trebao bi se pridrzavat hrane, a nesmije ni puno se zamarati. Od lijekova trosi: zyllt, monizol, marocen, andol 100, bensedin kazu po potrebi i paracetamol zbog glavobolje koju izaziva monizoljer siri krvne sudove. Pa sada ja bi vas zamolila ako mozete da mi kazete koju hranu i kako bi smio da konzumira jer se sa tim prvi put susrecemi jos jedno pitanje: posto neradimo ni jedno a zivimo na selu i od poljoprivredni masina se zivi, dali muz smije da upravlja i radi sa poljoprivrednim masinama. . . Hvala
Odgovoreno: 22. 03. 2010.
• Poštovana,
Šteta da ste obišli neke doktore i na kraju se našli u situaciji da vam puno toga nije jasno. Drugi put insistirajte na informacijama od doktora koji vam nešto određuje, pa i na tome gde da se informišete o ishrani ili o radnoj sposobnosti - upravljanju mašinama. Svakako pođite od svog lekara opšte medicine, on bi trebalo da zna gde da vas uputi. Hrana: ne znamo da li je vaš muž gojazan, ako jeste pomoć dijetetičara je potrebna kako bi kroz mešovitu ishranu skidao suvišne kilograme. Mršavljenjem olakšava rad srcu i tegobe od srca. Svejedno, neka izbegava slatkiše, od mlečnih proizvoda samo oni od obranog mleka, nemasna mesa pa i to da smanji količinu, neka izbegava mesne prerađevine, ulje umesto masti, bez butera i margarina, nikako žumanca od jaja ni iznutrice. Ne mesite i ne pravite masna peciva. Puno voća i povrća kroz više obroka dnevno.
Pozdrav