Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #56790
Dobar dan. Imam jedno pitanje za vas. Studiram psihologiju i dobila sam temu za seminarski rad uticaj dijete (ishrane) na elemente licnosti. Imam problem sa pronalaskom validnih podataka. Mogu samo da pretpostavim koje lose uticaja dijeta ima na razvoj i elemente licnosti, ali bih zaista zelela da cujem strucno misljenje. Unapred zahvalna
Odgovoreno: 21. 03. 2010.
• Poštovana,
Medicinska edukacija u oblasti ishrane na žalost ne obuhvata psihološke mehanizme, pa je ovo pitanje za psihologa. Ovaj vid komunikacije ne omogućuje da se iole iscrpnije bavimo ovde ovom temom. Pošto ne znamo odakle ste ni podatke za kontakt predlažem da vas ja povežem sa psihologom, za početak preko telefona, makar da vas usmeri pa posle ćete dalje sami. Pošaljite mail sa vašom mail adresom i / ili brojem telefona na info@domzdravljanis. Co. Rs, sa naznakom ''za savetovalište za dijetalnu ishranu'' pa ću to proslediti psihologu da vas kontaktira.
Pozdrav