1. Pitanje broj: #56243
Moja dijagnoza je e04-struma atoxica alia. Interesuje me dali postoji posebna ishrana i uticaj cigarata?
Odgovoreno: 24. 03. 2010.
• Poštovana,
U suštini, dali ste premalo podataka, recimo da li je lečenjem regulisana funkcija štitne žlezde ili nije. Ishrana se adaptira prema brzini metabolizma i vašoj realnoj uhranjenosti, ali se u principu radi o kaloričnosti hrane. Cigarete su nepoželjne, uvek.
Pozdrav