Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #56225
Dobar dan, imam par pitanja u vezi makrobiotike. . . . Ja sam student farmacije i imam 25godina, moj tata je 1958 godiste nedavno je isao na kontolu lipidnog statusa pod mojom inicijativom i naravno nazaz nikako nije bio uredan, trigliceridi su bili 6, 85, a i ostali nalazi sto se tice lipida su bili porazavajuci. Secer u krvi je bio 12. 5 pre jela, a nakon gladovanja od 13h (u porodici nemamo dijabetes) , a posle jela je iznosio 9, 8. Predlozio sam mu da predje na makrobiotsku isharanu ali imamo problem gde nabavljati i sa kime se savetovati? Unapred zahvalan
Odgovoreno: 20. 03. 2010.
• Poštovani,
Nisam stručnjak za makrobiotsku ishranu i nemam kontakte koje bih vam predložio. Pitao bih vas zašto odmah makrobiotika, po čemu makrobiotika? Zašto ne pokušate sa normalnom ishranom, ali sa korekcijom ciljanom da reguliše trigiliceride i š. U. K. I sa redovnom, umerenom fizičkom aktivnošću. Riba i riblje ulje obaraju trigliceride, isključivanje slatkih namirnica u svakom vidu takođe i sve to možete bez makrobiotike. Niste pomenuli koliko otac ima obroka a za regulisanje šuk apsolutno je važan stil ishrane sa 5-6 manjih obroka dnevno. I to možete bez makrobiotike. Zašto makrobiotika? Klasični dijetetski režim može ovo da normalizuje, ali naravno, razumećemo se da svaka osoba nije ista.
Pozdrav