Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #56108
Postovani doktore, ja imam veliki problem sa kilazom, premrsava sam a i apetit mi je jako slab. Isla sam kod jednog nutricioniste ali on mi je dao da se hranim potpuno kolicinski isto kao sto je mojoj sestri dao da oslabi. Visoka sam oko 170 a imam oko 50 kg mozda i manje. Da li znate nekog dobrog nutricionistu koji bi mi pomogao i da li imate neki savet kao da povecam tezinu? Unaored hvala!
Odgovoreno: 20. 03. 2010.
• Poštovana,
Složiću se sa pomenutim nutricionistom ne zato da bih ga branio nego: pogrešno ste povezali stvari. Ista dijeta - isti broj kalorija može značiti dovoljno hrane da se mršava osobi ugoji, a za gojaznu osobu je možda ta ista količina hrane manja od količine koju je ranije jela i toj osobi će pomoći da oslabi, pogotovu ako se odrekne loših navika, slatkiša i slično. Dakle ono što je jednoj osobi 2000 kalorija mnogo drugoj osobi je malo. Zato insistiramo da se dijeta određuje individualno, posle merenja. Potpuno ste nekompetentno procenili da taj nutricionista nije dobar pa tražite drugog. Moj savet je da odete na kontrolu kod istog nutricioniste i pošteno kažete da li ste se držali dijete koju je odredio. Dakle problem je ipak u vama.
Pozdrav