Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #56001
Imama sina koji ima 10 godina i trenira vaterpolo. Htela bih da me uputite u neke osnove ishrane dece sportista, a posebno nege koze zbog plivanja u bazenu. Unapred hvala.
Odgovoreno: 15. 03. 2010.
• Poštovana,
Javite se vašem pedijatru, pa preko njega potražite nutricionistu. Bilo bi logično da u klubu ili preko trenera takođe može da dobije neke informacije. Taman posla da do sada takve savete nije dobio.
počinje se sa merenjima pa procenjuju potrebe deteta prema uzrastu i obimu fizičke aktivnosti. Tako ćete dobiti i konkretne količine hrane koju treba da unese. Naravno da treba da jede do 5 obroka dnevno, mešovitog sastava, ukljulujući i obrok u roku od 30-60 minuta po završetku treninga.
Pozdrav