Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #55993
Postovani. . . Imam 18 god. I visoka sam1, 63 a imam 81 kilogram. Vec 2 godine sam udata i pre udaje nisam imala problema sa kilazom imala sam oko 55 do 58, zimi oko 60. . . Ne pijem nikakve tablete protiv trudnoce, nisam trudna, ne bolujem od nikakve bolesti. Jedino sto me zanima kako da skinem tih 20 kg viska po mogucnosti od 3 meseca. Unapred zahvalna. . . .
Odgovoreno: 15. 03. 2010.
• Poštovana,
Potrebno je da se javite nutricionisti radi objektivne procene stepena uhranjenosti i da bi dobili lepo strukturiranu dijetu. Udaja nije razlog, nego možda povod zbog koga je došlo do promene navika u ishrani i fizičkoj aktivnosti. Onda ste težinu dodali na osnovu unosa više hrane od potrebne. Ako sam dobro razumeo vi bi skinuli 20 kg za tri meseca?! To nije realističan cilj, a kamoli da je zdravo. Ja vam čestitam ako uz stručno određenu dijetu skinete 10 kg za 3 meseca i to bih smatrao odličnim rezultatom. To je realistično.
Pozdrav