1. Pitanje broj: #55865
Imam 30 kg. Viska, radila sam intoleranciju na hranu, toga se drzim vec 20 dana, svega sam smrsala 4kg. Da li da nastavim da se pridrzavam ovog nacina ishrane ili. . .
Odgovoreno: 15. 03. 2010.
• Poštovana,
Javite se nekom nutricionisti. Ne znamo kako ste procenili višak kilograma, radili ste test intolerancije ali ne znamo kog načina ishrane ste se držali, šta ste sve eliminisali i da li samostalno ili pod nadzorom nutricioniste. Da li da nastavite - pitajte onoga ko vas je savetovao, ko ima uvida u vaše stanje.
Pozdrav