Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #55484
Da li makrobiotička ishrana pomaže u lečenju limfoma? Da li makrobiotičku ishranu preporučujete tokom trajanja hemoterapije? Da li se postepeno prelazi na makrobiotičku ishranu (odvikavanje od mesa) ? Integralne žitarice i pirinač (koji su puni b vitamina) da li više pomažu ili sprečavaju razvijanje limfoma i raka uopšte? Hvala vam!
Odgovoreno: 12. 03. 2010.
• Poštovana,
Nisam stručnjak za makrobiotičku ishranu, a sa druge strane zaključujem da ovde nema ko drugi da vam odgovori na pitanje. Lečenje limfoma prepustite onkolozima. Makrobiotička ishrana nije dokazana kao provereni metod i pristup lečenju. Osnivač makrobiotske ishrane je smatrao da se u najvišem stepenu ove filozofije može živeti od pirinča i vode, naravno, on je bio japanac. Sledbenici makrobiotičke ishrane su odstupili od tih načela jer su bili racionalniji, pretpostavljam. Da oboleli ne jede meso? Ako ishrana bez mesa ne bude vrlo pažljivo isplanirana da obezbedi druge izvore proteina - toj osobi oboleloj od limfoma činite nažao!
Pozdrav
Komentari na pitanje: #55484
• Limfoma malignum. . . . . Dijagnoza je postavljena prema analizi koji su uradzeni operiranom krajniku. . . . . Dozbnali smo pred neki dan i jos neznamo kako krenuti. . . Terapija je pocela kemo. . . Ali niko ne posveti paznju da nam odjasni kako sta kada zasto. . . T. J. Ishranu kako se spravljati s tim, nacvin zivoto cemu najvise da se obrati paznja. Sta mora jesti a sta izbegavati. . . Imalo ko moze mi dati bar pocebntne saveti, evo moj meil ja bi htela kontakt sa svima koji su bili ili imali blizeg slicno ova situacija i ko sta ima da kaze molim ga najvise na svetu da me kontaktira. . . . Hvala svima. . P. S. Hematolog kaze da je na vreme i bice sve u redu. . . Koliko su iskremi? Uvek kazu ustinu ili daju nade radi boriti se. . . Lejlalal@yahoo. Com. . . Usamljena sam i zbinjena. . Trbam ljude zbog konsultacije. . . . .