1. Pitanje broj: #54390
Zelim da saznam kako i na koji nacin mogu da povisem svoju telesnu kilazu
Odgovoreno: 28. 02. 2010.
• Poštovana,
Pitajte svog lekara gde da potražite nutricionistu kako bi dobili plan ishrane sa količinom i strukturom namirnica dovoljnim za dodavanje kilograma. To će se odrediti na osnovu merenja vaše visine i težine. Predvidite neki stepen fizičke aktivnosti i budite uporni da taj stil ponašanja održavate.
Pozdrav