Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #54385
Oblast: pravilna ishrana postovani, jako sam se ugojila. Lepo i sada izgledam ali bih za 2 konfekcijska broja trebalo da oslabim da bih bila zadovoljna sobom. Visoka sam, kruskolike gradje i idealno izgledam kada nosim farmerke br. 31 ili konfekcijski 38-40, sada na zalost 42-44: - (imam 34 godine, devojka sam, jos uvek-: ) pocela sam svaki dan da pesacim, bas brzo, preko jednog brda u kraju, u prirodi, u proseku oko 13 km dnevno. Uz to pocela sam primenjivati ovu dijetu, uz koju se osecam zaista predivno (ne konzumiraju se sokovi, samo cajevi i limunade) . I nekako se osecam mnogo lakse, ne zamaram se kao ranije i prosto sijam. Sta vi mislite o ovoj dijeti? Inace mi je danas 6 dan. Da napomenem da sam se celog svog zivota hranila zdravo sto podrazumeva da nikada nisam veceravala. Medjutim, eto, u poslednjih godinu -dve sam upravo (iz ciste dosade i uz decka) vecerala jako obilno i sada zelim samo da se sto pre otarasim suvisnih kilograma. Uradila sam sve neophodne biohemijske analize i svi su mi rezultati odlicni. Da vas ne gnjavim previse, evo dijete. Puno pozdrava: -) mila vma dijeta (kazu da zaista jeste, jedva sam je nasla) 1. Dan - sirovo povrce (sargarepa, krastavac, paradaiz, luk, rotkvice, zelena salata, kupus. . . . Dozvoljeno maslinovo ulje kao preliv za salatu) 2. Dan-meso, kuvano pilece ili telece ili kuvana riba 3. Dan - baren krompir ili pirinac 4. Dan-mleko, kiselo mleko, mladi sir i jogurt (sve to naravno) 5. Dan-barena jaja 6. Dan -razno voce 7. Dan-corba od povrca 8. Dan- (isto kao 2. Dan) 9. Dan- (isto kao 4. Dan) 10. Dan-voce 11. -17. Dan - baren krompir sa kiselim mlekom 18. Dan - voce
Odgovoreno: 20. 03. 2010.
• Poštovana,
Lepo ste raspoloženi, žao mi je ako vam se odgovor ne svidi. Vma dijeta? Nešto mi govori da se oni ne bi potpisali ispod te dijete! Šta da kažem? Hajde o kalcijumu: svakog dana u kome nemate tri mlečne porcije ne unosite obaveznu dnevnu količinu kalcijuma. Nastavite tako duže vreme i u 60. -oj godini slomićete kuk zbog osteoporoze. Hajde o gvožđu: svakog dana u kome nemate meso nećete uneti dnevno potrebnu količinu gvožđa. Nastavite tako duže vreme i pokvariće vam se krvna slika. Meni je dosta, verovatno i vama. Ali, nemojte mene da slušate. Nastavite sa tom navodnom vma dijetom. Prijatno: )
Pozdrav
Komentari na pitanje: #54385
• Postovani doktore, (za dr miroslav a rakočevića) ja smrsala oko 8 kg, taman koliko sam i zelela uz ovu dijetu. Znam da nije zdrava da se drzi dugo, ali to je samo 18 dana: -) sada se hranim kao i ranije (kuvana hrana, puno povrca, voca, ribe i posnog mesa) i prezadovoljna sam. Pijem puno nemasnog jogurta, mleko ne volim: -) p. S. Kuk nece lomiti neko poput mene, ko je odrastao uz minimum 1 l domaceg mleka dnevno sa sela, mada sam i dalje u selu: -) kao: -) hvala vam puno na odgovoru, koji sam 'srecom' dobila tek kada sam zavrsila sa dijetom, jer, koliko se brinem o zdravlju, verovatno bih prestala nakon vaseg odgovora. Na dijetu mislim: -): -) bez sale, mislim da dve nedelje rigorozne dijete mogu manje stete naneti zdravlju i srcu nego gojaznost. , pozdrav i hvala jos jednom na vasem izdvojenom vremenu za odgovor: -)