Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #54000
Postovani, nekoliko godina se aktivno bavim fitnesom i folklorom, u dobroj sam fizickoj formi, interesuje me da li u postu vezbanje moze nepovoljno da utice na moj organizam? Trudim se da se zdravo i raznovrsno hranim ali jedva izdrzim trening. Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 24. 02. 2010.
• Poštovana,
Moje mišljenje će možda nekoga iznenaditi, ali strogo gledano posna ishrana ne mora da bude a priori zdrava. Ako uključuje šećer i druge slatke namirnice, spremanje na ulju ili korišćenje margarina, ako se jede puno proizvoda od žitarica - takva posna ishrana može imati svoje kontraindikacije kod mnogih bolesnih stanja. Ali, vi ste zdravi, ako ste aktivni morate jesti još i više, a što trening jedva izdržite pitanje je koliko on traje, kako ste organizovali obroke u toku dana? Vežbanje ne mora loše da utiče dok ste u postu. Vaša raznovrsna ishrana mora da ima odgovor na pitanje unosa belančevina, obzirom da je unos proteina životinjskog porekla ograničen. Proverite krvnu sliku, da niste anemični pa vam je smanjena fizička izdržljivost.
Pozdrav