Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #53752
Dobar dan.
Zovem se milan sa kosova sam, imam 22 godine. Cuo sam za vas sajt, i hteo bih da vam postavim jedno pitanje. Imam jedan zdravstveni problem i to me plasi. Naime, mozda znate da je sada poceo uskrsnji post, i ja sam kao pravi vernik poceo da postim. Ali od dana kada je poceo post 15 februara u ponedeljak, mene je strasno pocelo da boli nesto u predelu stomaka, odmah ispod grudnog kosa. To su bili jaki intezivni bolovi, koji su trajali skoro citav dan. Imao sam mucninu i povracanje. Bez pregleda odgovarajuceg lekara, kupio sam u apoteci tablete za zeludac "ranisan" i poceo da pijem sam, jer sam mislio da me zeludac boli. Sada imam malo manje bolove, jer pijem ranisan, ali pojavio se drugi problem. Sada osecam malaksalost, iscrpljenost, nemam snage nizasta. Ali moje je misljenje da je to mozda povezano s postom, jer bas sada prvu nedelju postim na vodi zbog pricesca. Ne bolujem ni od jedne druge bolesti, niti pak niko u mojoj porodici ne boluje od te ili slicne bolesti. Do pocetka posta sam pusio, ali u malim kolicinama (po 3-4 cigarete na dan) , ne drogiram se, ne pijem alkohol, jedini problem imam sa gojaznoscu. Imam od 105-110 kg. Hvala unapred i pozdrav!
Odgovoreno: 20. 03. 2010.
• Poštovani,
Ovaj odgovor dosta kasni, to je jasno. Iz datog opisa ja vam ne mogu utvrditi poreklo smetnji, bolje je da ste otišli kod lekara, dali bi više konkretnih podataka i precizno ukazali na lokaciju bolova. Kada se radi o posnoj ishrani jasno da se medicina i vera neće podudarati u oceni posne ishrane, a ja nisam stručnjak za veru i post. Svejedno i post će proći, javite se nutricionisti da vam odredi ishranu sračunatu na regulisanje težine.
Pozdrav