Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #53743
Poštovani, želim da znam da li se nus pojave kod nekog leka posle odredjenog vremena korišćenja istog one povlače ili i dalje traju sve dok se koristi taj lek? Koliko obično traju i da li one imaju svoj kraj u korišćenju leka? Hvala
Odgovoreno: 24. 02. 2010.
• Poštovani,
Na ovom sajtu imate oblast: pravilna upotreba lekova, bolje da je pitanje išlo tamo. Moj odgovor će biti neodređen jer je moguće i da se adaptirate na lek, moguće je i da zbog upornih smetnji morate da obustavite uzimanje leka. Svakako je dobar savet da se javite lekaru koji vam je to propisao, da i on bude informisan o efektima i predloži adekvatnu zamenu.
Pozdrav