1. Pitanje broj: #53389
Postovani, koje je vase misljenje po pitanju koriscenja iskljucivo sirove hrane u ishrani? Unapred hvala.
Odgovoreno: 26. 02. 2010.
• Poštovana,
Na ovo pitanje je ranije odgovoreno. Naglasak na sirovu hranu je preteran i sužava vam izbor dostupnih namirnica. I termički obrađene namirnice imaju svoje vrednosti, odnosno toplota ne uništava i ne menja namirnicu do stepena da nije korisna.
Pozdrav