1. Pitanje broj: #50609
Poštovani, zanima me vaše mišljenje o ishrani po krvnim grupama i da li je moguće da 0+ krvnoj grupi smetaju mliječni proizvodi? Da li je bolje pratiti ishranu po krvnim grupama ili da regulišem težinu sa nutricionistom? Unaprijed hvala! S poštovanjem!
Odgovoreno: 23. 01. 2010.