1. Pitanje broj: #49481
Postovani, kako bi trebalo da se pravilno hranim i smrsam 8 kilograma tj otprilike kako bi trebalo da izgleda jelovnik za jedan dan (inace imam 39 godina) pozdrav aleksandra
Odgovoreno: 07. 01. 2010.
• Poštovana,
Nedovoljno podataka, malo mesta i vremena ovde. Dakle, nađite nutricionistu da vam kreira ishranu po vašoj meri. Na osnovu objektivnih pokazatelja daće se procena dali i koliko treba mršaviti.
Pozdrav