1. Pitanje broj: #49451
Imam pesak u bubrezima na desnoj strani pa vas molim da mi posaljete sta smem da jedem
Odgovoreno: 07. 01. 2010.
• Poštovana,
Na bazi podataka koliko ste dali, odličan savet je da povećate unos tečnosti, što znači da pospešujete mokrenje. Tečnost je i sok, supa, mlečni proizvodi, i ona tečnost sadržana u voću i povrću, a preko svega još 3-4 čaše vode, i ako niste žedni.
Pozdrav