1. Pitanje broj: #47836
Poštovani, da li je u kupus dijeti dozvoljeno korišćenje kuvane piletine bez kožice umesto junetine i kuvanog paradajza umesto svežeg?
Odgovoreno: 10. 12. 2009.
• Poštovana,
Moram da kažem da nisam upoznat sa kupus dijetom i raznim slikovito nazvanim dijetama iz časopisa. Na ovo ne bih ni reagovao nego nema drugog načina da pitanje skinemo sa liste pitanja. Savetujem vam da pronađete autora članka pa se kod njega raspitate.
Pozdrav