1. Pitanje broj: #43187
Imam 20 kg viska sve sam probala i uporna sam bila ali nista nije pomoglo unapred hvala
Odgovoreno: 25. 10. 2009.
• Poštovana,
Ako ste uporna osoba, bilo bi dovoljno da ste išli kod nutricioniste. Osim plana ishrane, utvdili bi ste i koliki je to višak kilograma. U današnje vreme idealna težina nije apsolutno merilo, više je orjentir. Dakle umesto da probate sve, idite kod nutricioniste u neki od instituta za javno zdravlje.
Pozdrav