1. Pitanje broj: #41133
Odlično se osjećam plivaim svakog dana po jedan sat imam 56 kg. Sa 168 cm visine, rutinskom kontrolom krvi otkrivne mi je holesterol 6, 45. Ne bolujem od nikakve bolesti, i fizički sam aktivna. Što da jedem da smanjim holesterol? I
Odgovoreno: 03. 10. 2009.
• Poštovana,
Zanima me možete li da pregledate ranija pitanja i odgovore iz oblasti pravilne ishrane? Ako je to moguće videćete da je u 15 pitanja bar jedno bilo oko holesterola i da je odgovoreno mnogo, mnogo puta. Pročitali bi i mnogo drugih korisnih saveta: )
Pozdrav