1. Pitanje broj: #35868
Poštovani,
Ako možete da mi date savjet kako da najbrže smršam 10 kilograma i šta da radim. Molim Vas za jedan dobar savjet.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 10. 08. 2009.
• Poštovani,
Treba od nutricioniste da dobijete dijetu, bolje reći - plan pravilne ishrane koji je prilagođen Vama. Ne znam odakle ste, nutricionistu potražite u zdravstvenoj ustanovi tipa instituta za javno zdravlje. Nutricionista će proceniti stanje Vaše uhranjenosti i neće slepo slediti Vaše želje ako one nisu medicinski opravdane. Treba pravilno da se hranite, budete redovno fizički aktivni i tako stalno. Ako je opravdano, 10 kg možete skinuta za 3 meseca bez štetnih posledica. Sve što želite za kraće vreme može biti štetno ili bi se radilo o gubitku vode a ne masnog tkiva, što nije prava stvar, zar ne.
Pozdrav.