1. Pitanje broj: #34171
Poštovani,
Dijagnoza sa kojom sam pustena iz bolnice je colica abdominalis. Test na okultno krvarenje je pozitivan. Čekam test na helicobakter i imam zakazanu rektostokipiju preporučena mi je dijeta pa me zanima šta konkretno mogu od namirnica da koristim?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 20. 07. 2009.
• Poštovana,
Najbolje bi bilo da je lekar koji Vam je predložio dijetu i objasnio šta pod time misli, ili da ste se vi setili da ga opomenete kako Vam to nije jasno. Predložio bih da pitanje postavite gastroenterologu.
Pozdrav