1. Pitanje broj: #31662
Da li je zdravo upotrebljavati hranu spremljenu u mikrotalasnoj pećnici?
Hvala
Odgovoreno: 16. 06. 2009.
• Poštovani,
zdravo jeste. Radi se o pripremi hrane bez potrebe za dodavanjem masnoće van one koju namirnica eventualno već sadrži. Radi se o fizičkoj metodi gde se energija mikrotalasa pretvara u toplotnu usled trenja molekula vode u hrani.
Pozdrav