1. Bol i otok na mestu primene injekcije

    Pitanje broj: #157602

    Poštovani, 

    Imam 19 godina i od pre nekoliko dana me jako bolelo grlo, jutros sam bila kod lekara koji je konstatovao jaku upalu. Moguće da sam se sama dovela u to stanje jer se baš jako plašim lekara pa sam odlagala odlazak koliko god sam mogla. Prepisao mi je injekcije, Gentamicin. Međutim, otkako sam dobila injkeicju bukvalno ne mogu da sedim, mesto uboda je jako bolno, oteklo je i okolo. Da li je ovakva reakcija normalna? Je li problem što sam ja bila zgrčena ili mi sestra nije dala dobro injekciju? 

    Odgovoreno: 03. 06. 2018.
    • Poštovana,

      Ponekad se kod muskularnog davanja injekcija javlja takvo stanje. Pokušajte sa hladnim alkoholnim oblogama i masiranje bolnog mesta. Ukoliko i posle dužeg vremena bolovi ne prestanu ili se na mestu uboda jave bilo kakve promene na koži ili ispod nje, javite se svom lekaru.

      Pozdrav

Ostavite komentar