Postovani doktorki imam problem. Dijagnostikovano mi je opsesivno kompulsivni poremećaj. Lecim se vec duzi vremenski period, pijem terapiju:2x100mg zoloft, 2x150g pregabalina i 10mg onzapina pred spavanje. Ima dosta napretka ali glavni problem mi je voznja! Tu nema napretka ni malo. Imam opsesiju da sam udario nekog ili zagazio. Svaki scenario u mojoj glavi je sa smrtnim ishodom, tako da je stres i strah veoma visk. Interesuje me vase misljenje i vas savet. Unapred hvala.

Odgovoreno: 23. 11. 2022.
Komentari na pitanje: #204393
• Moje poštovanje,
Imam problem sa opsesivnim mislima i depresijom, sve sto cujem pretvori mi se u "sta ako", ako nesto pomislim na "sta ako" postane mi opsesivna misao, takodje imam i opsesivne misli "da li smem", za sve se pitam "da li smem", takodje imam i "suicidne" opsesivne misli, i još neke opsesivne misli, takodje "sta ako" okrecem automatski pozitivno na negativno i obrnuto, npr neko kazem nisi ti glup meni automatski misao "sta ako jesam" ili obrnuto. Pijem vec lekove, dijagnoze su teška depresija i okp, ali mi lekovi ne pomažu.