Poštovani, potrebna mi je konsultacija. Ja sam jedna od prilično anksioznih osoba, a uz organsko-psihosomatske gastroenterološke tegobe i epizodično depresivna. Moram pomenuti i socijalnu fobiju koja mi svaki put kada idem u drugi grad, ili međ' nepoznate ljude izaziva i panične napade. Najteže mi pada to što usled socijalne anksioznosti sebe lišavam novih poznanstava i putovanja. Kada to kažem mislim na veoma veliki problem vršenja fizioloških potreba na drugim ili nepoznatim lokacijama. To mi je veliki problem i muka koja me lišava svega što je novo i lepo. S obzirom na to da je moja psihologica jedini psiholog u našoj opštini, pa su time i termini ređi i vremenski traju pola sata,..Ona prosto ne uspeva da se posveti nikome od nas, a i nema ni motivaciju, ni želju za tim, što opet mogu da razumem... Moje pitanje je da li bi ja trebala i mogla da idem kod stručnjaka kao što je psihoterapeut da bi rešila ili barem ublažila svoje "smetnje" ili to zaista može i psiholog?? Hvala Vam.

Odgovoreno: 25. 04. 2020.
• Postovana,
Bilo bi i najbolje ako imate mogucnosti da se obratite psihoterapeutu. Verovatno se radi o psihologu u drzavnoj ustanovi, pa je potpuno razumljivo zasto su termini neredovni, prosto ima veliki broj pacijenata i ne moze sve da se stigne. Sada imate veliki izbor online psihoterapeuta. Moze da se desi  da Vam psiholog, psihoterapeut ne odgovara ili pristup koji ima prema klijentu. Ali za anksioznost je potrebno imati redovne sesije.
Komentari na pitanje: #168863
• Aleksandra Vukašinović 25. 04. 2020.
Kao i što sam predpostavljala, hvala Vam mnogo! A na koji način izabrati svog psihoterapeuta/psihologa i tako izbeći eventualni neuspeh pri terapiji i radu zbog nepodudaranja te dve osobe?