Poštovana, imam 26 godina. I još uvek nisam imala momka. Ne mogu da verujem da imam 24 godine, i da nisam našla nekog momka sa kim bih bila u vezi. Završila sam srednju školu, i radim 3 godine u jednu državnu firmu još uvek po ugovoru. Ali dođe mi da dam otkaz, jer mi je i to postalo neizdržljivo više. Ja mislim da sam ja jedan baksuz u životu, jer nikada nisam ni imala najbolju drugaricu sa kojom bih pričala o svemu i svačemu, i delila tajne. Dosta sam stidljiva i povučena osoba. Nigde ne izlazim. Imam tatu i brata koji me ponižavaju, i maltretiraju zbog babe sa tatine strane sa kojom nisam baš u najboljim odnosima. A isti taj moj brat, i on zna da se posvađa sa babom. A baba inače ima 84 godine, i baš je dosadna. Jedino se sa majkom slažem. Života mi, dođe mi da se ubijem, ali nemam hrabrosti za to. Jedino eto, što me interesuje trenutno je da možda upišem kurs šminkanja. Znam da našminkana samu sebe, ali plašim se da mi i to ne ide od ruke, jer me Bog ni za šta nije dao da budem talentovana. Tako da ne znam ni da li da verujem u opšte u Boga.

Odgovoreno: 28. 05. 2021.
• Poštovana, samoubistvo nikada nije rešenje. Setite se samo Nika Vujičića. Čovek živi bez ruku i nogu i našao je način da živi svoj život najbolje što može. Ne znam kakvi su problemi sa bakom i šta tačno znači kada kažete da je dosadna. Takođe ne znam šta podrazumevate pod maltretiranjem od strane oca i brata. Imate dovoljno godina da razmislite o preseljenju ako Vam okruženje u kom ste ne odgovara. Što se tiče kursa šminkanja, zašto odmah krećete a pretpostavkom da Vam to neće ići od ruke? Kažet da mislite da ste baksuz u životu i da Vas Bog ni za šta nije dao da budete talentovani. Ko Vas je u to ubedio? Da li je to produkt uvreda koje ste dobijali? Svako je talentovan onoliko koliko veruje da je talentovan i koliko je spreman da uloži sebe, svoje vreme i energiju u nešto. Talenat je samo 10%. Po ovom tekstu mogu da zaključim da imate jako lošu sliku o sebi koja verujem nije baš tako realna. Kada tu sliku sredite biće Vam mnogo lakše i da nađete prijatelja i partnera. Preporučujem Vam da krenete da radite sa stručnjakom što pre.