1. Pitanje broj: #30935

    Poštovana,
    Ja imam već godinu dana problem sa sekretom. Sekret mi je pomalo beličast, ne oseća se ali iritira i imam pojačan svrab i unutra i spolja. Tokom poslednjih mesec dana mi se još i dešava da posle seksualnog odnosa oteknu mi udnice na vagini ali baš puno. Poslednji put sam se javila doktoru pre mesec dana i dao mi je poliginax vaginalete i kansen spolja i bilo mi je dobro čitave 3 nedelje i sada imam isti problem. Kod mene to baš dugo traje, osim tog oticanja, da više ne znam ni broja koliko puta idem godišnje kod ginekologa. Ostale analize su mi dobre - kolposkopija i pa test. Sada mi je doktor na odmoru i ja sam prinuđena da sama sebi odredim terapiju, odnosno uzeću istu koju mi je dao pre mesec dana ali šta posle? Šta ako mi je opet pojavi za mesec dana? Strah me je da mi ne naškode te silne vaginalete! I hoće li ovo ovako biti konstantno jer moj doktor kaže da sam samo preosetljiva pa stoga imam tako često sekret, da li je zbog toga?
    Unapred veliko hvala!

    Odgovoreno: 08. 06. 2009.
    • Poštovana,
      To što vam se dešava je posledica infekcije, ali će vam se stalno ponavljati ukoliko se ne leči i vaš partner. Obzirom da vam se tegobe ponavljaju po odnosu neka partner uradi urinokulturu, spermokulturu, bris uretre na bakterijsku i mikološku kulturu, mycoplasmu, ureaplasmu, chlamydiju, herpes genitalis tip 2. Sve što je kod bilo koga od vas pozitivno lečite oboje i pozitivne nalaze proverite po završetku terapije kod oboje. Tada više nećete imati smetnje.
      Pozdrav.

Ostavite komentar