1. Pitanje broj: #48366

    Postovani, menstruacija mi kasni nesto duze od 2 meseca, a do sada sam uglavnom imala redovno. Nalaz ultrazvuka je normalan i nemam cistu. Ginekolog mi je prepisao terapiju 2x1 tbl orgametril 10 dana. Sa terapijom sam pocela pre 3 dana, ali od tada konstantno imam glavobolje. Inace, migrenu sam imala i ranije, pa me zanima moze li ovaj lek izazvati stanje slicno migreni? Takodje me zanima nakon koliko dana od prestanka terapije bi trebalo da nastupi menstruacija i da li ovaj lek moze ostaviti neke posledice u smislu da cu morati svakog meseca da ga pijem da bih izazvala menstruaciju? Hvala

    Odgovoreno: 22. 12. 2009.

Komentari na pitanje: #48366

    • Pozdrav prvu menstruaciju sam dobila pre 6godina i imala sam redovno do pre dva ipo meseca. Zanima me sta moze da bude uzrok tome a cesto me boli stomak u predelu jajnika?

    • Dobro vece hteo sam da vas pitam devojci mi kasni mesec dana menstacija uradili smo test za trudnocu nije trudna ne znam sta je onda u pitanju ako mozete vi da mi kazete sta moze da bude? Veliki pozdrav

    • Milena Devic 17. 07. 2011.

      Jos bih da napomenem da nikad nisam imala bolne menstruacije, nikad nisam bila tablete prije posle odnosa, za vreme menstruacije.

    • Milena Devic 17. 07. 2011.

      Zdravo, imam 25god. I mislim da imam problem, zadnja menstruacija mi je bila 25. 2 i posle toga sam dobila krajem aprial ali nije mi ni tad islo puno, par sedmica posle te menstruacije mi je isla krv iz nosa 3 jutra za redom, dok mi je prsle sedmice na gacicama ostajao trag tamije mrlje isto neka 3 dana ali menstruacije nema. Naravno test sam radila sredinom aprila i bio je negativan. Idem u utorak kod ginekologa ali voljela bi i vas komentar. Pozdrav

Ostavite komentar