1. Pitanje broj: #43796

    Postovani, ima vec 2 mjeseca kako koristim pilulu legravan. Tokom prvog puta uzela sam je prvog dana menstruacije i sve je bilo ok. Malo poslije tokom uzimanja sam imala jos jednom blago krvarenje ali mi je ginekolog rekao da se ne trebam brinuti jer je to samo sukrvica i da je sve uredu. Nakon tih prvih 21 dan sam napravila pauzu od 7 dana i tokom tih 7 dana sam dobila i moju redovnu menstruaciju i 8 dana ja sam ponovo pocela piti pilule kako mi je ginekolog objasnio. Popila sam citav taj paket (zadnju tabletu sam popila 25. 10. 09) i sad sam u onoj fazi od 7 dana bez pilule, medjutim posto je ovo vec 4 dan ja jos nisam dobila menstruaciju. Malo sam se zabrinula pa sam uradila test za trudnocu prvim jutarnjim urinom i on je bio negativan. Trenutno mi je jako tesko dobiti termin kod ginekologa zbog posla pa nisam sigurna sta da radim ako ne dobijem menstruaciju tokom ovih 7 dana da li da nastavim piti pilulu 8 dan ili da ipak prekinem sa uzimanjem i da odem ginekologu pa onda poslije cekam narednu menstruaciju ako nisam trudna? Dosad mi se znalo dogadjati da mi menstruacija kasni i po 10-tak dana ali mislila sam da zbog pilule ce se uravnoteziti to. Kakvo je vase misljenje? Pozdrav

    Odgovoreno: 29. 10. 2009.

Komentari na pitanje: #43796

    • Zdravo pijem vec 4. Mjeseca legravan tablete prvi put sam dobila 20. Dan drugi put sam dobila 27. Dan pa treci put 21. Dan pa sam sada 4. Put dobila 26. Dan pravim redovno pijem tablete 21 dan pa 7 dana pauze a posle prve kutije ne dobijam u onoj pauzi od 7 dana zanima me dali sam zasticena onih 7 dana pauze od trudnoce jer se ja tada ne cuvam hvala unapred

Ostavite komentar