1. Pitanje broj: #40852

    Poštovani, lekar mi je prepisao terapiju diane 35 zbog policističnih jajnika i izražene maljavosti. Pilule pijem dva meseca već. Za taj period, primetila sam da mi se maljavost povećala, umesto da se smanji, i to na rukama. . . . Malje su nove, vidljivije, tamnije i duže. Takođe, mislim da diane 35 i ne podnosim nešto najbolje jer mi je svakodnevno muka, imam povremenu dijareju, nagon za povraćanjem i bol u želucu. . . Lekar kaže da su mi jajnici u savršenom stanju ali me brine što mi se malje pojačavaju i izlaze gde ih nisam imala (na rukama) , a ojačane su na bradi, nausnicama i stomaku. Molila bih vas za savet u vezi ovih tableta kao i za savet kome lekaru u nišu da se obratim pošto sam lutala između nekoliko njih i nisam zadovoljna. Da ne sponjiem kako maljavost loše utiče na moje psihološko stanje i povlačenje u sebe, ne izlazak u javnost i sl. Imam 25 godina. Unapred zahvalna, danijela.

    Odgovoreno: 01. 10. 2009.

Ostavite komentar