1. Pitanje broj: #32407

    Pre mesec dana, tačnije 27.05.2009, urađena mi je konizacija (klasična konizacija), prvih pet, šest dana imala sam neko slabo krvavljenje braon boje i posle toga nista. Dvadesetog dana od operacije ponovo se javilo krvavljenje isto braonkaste boje sa malo sveže (crvene) krvi i ja sam mislila da je to menstruacija (trajalo je tri dana). Po prestanku krvavljenja sam počela da stavljem macmiror vaginalete i da irigarorom ispirem vaginu tantum rosom. Nakon nekoliko dana je počelo krvavljenje (nije obimno) koje je crvene boje. Doktorka kaže da je verovatno sada u pitanju ciklus (za koji sam ja mislila da je već bio i prošao) i da na kontrolu dođem onda kada smo se dogovorili a to je za desetak dana, a da u međuvremenu prestanem sa vaginaletama i ispiranjem. Ja sam jako uznemirena i brinem se zbog tog krvavljenje. Da li je to normalno? Zbog čega bi krvavljenje moglo da se desi a da nije u pitanju ciklus? (posle operacije sam ležala i mirovala i više nego što je možda bilo potrebno, pune tri nedelja sam strogo ležala i dobro mi je bilo).
    Molim vas da mi odgovorite jako sam zabrinuta.

    Odgovoreno: 26. 06. 2009.

Ostavite komentar