1. Pitanje broj: #59142

    Postovani, u drugom sam stanju, 7. Mesec. Pocela sam da pijem gynipral, ali bez verapamil-a. Nemam druge nuspojave osim lupanja srca i ubrzanog pulsa. Zelela bih da znam da li to na neki nacin steti mom zdravlju, odnosno srcu? Mogu li otkucaji koji su mi konstantno oko i iznad 100 da izazovu neko ostecenje srca? Vec neko vreme ne spavam, brinem. Unapred, hvala vam puno na vasem vremenu.

    Odgovoreno: 12. 05. 2010.

Komentari na pitanje: #59142

    • Meni se isto desava i takodje sam izbacila verapamil jer mi je od njega, cini mi se, bilo losije. Sada samo imam jaci puls i neku blagu tezinu u oblasti vrata, pritisak je jednom otisao na 130 ali inace je 100-110. Beba je bila jako aktivna kada sam uzimala verapamil a sada je malo mirnija. Sve me to buni i plasi. Da li da uzimam verapamil ili ne? Brinem za bebu. . . Imate li neki komentar? Hvala!

Ostavite komentar