1. Pitanje broj: #53954

    Pre 6 meseci osetila sam lupanje srcu, pritisak mi je bio 140 sa 90 dok sam otisla kod lekara bio je 170 sa 100 i puls140. Dao mi je lasix, verapamil, i apaurin da primim. Pritisak se je spustio na 125 sa80 i puls 90. To mi se desavalo nekoliko dana i sve u popodnevnim casovima. Po toga doktor mi je prepisao demetrin 10mg. Ali da uzimam po pola tabletu na dan. Inace do sada nisam imala poviseni pritisak. Bio mi je u normali 120 sa 80. Evo sada pre mesec dana poceli su isti simptomi ali pritisak do 140 sa 90 i lupanja srca puls 90, ekg je pokazalo tahikardiju, ista terapija je primljena dva dana i sam produzila sa demetrin i bromezepam 0. 25. A sada nekoliko dana pritisak mi se snizio na 110 sa 60 i puls 60 i osekam bol grudima, bol u ledja, kao zadrhtanje na levoj strani, kad lezim na ledja nemogu uzimati vazduh do kraja, leva ruka ponekad kao da mi trne, i povremeni propoda oko srca. Pa zato molim vas da mi objasnite dali je nesto povezano sa srce ili pa to je nesto na psihickoj bazi jer ja sam vrlo emotivna osoba i u meni postoji neki strah da sam bolesna i dali treba nekih ispitivanja da uradim i dali treba da uzimam terapiju?. Molim vas da mi objasnite. Imam 34 god. Unapred hvala!

    Odgovoreno: 28. 02. 2010.

Ostavite komentar