1. Upotreba leka Wellbutrin

    Pitanje broj: #158006

    Poštovani, 

    Zamolio bih Vas da mi odgovorite na pitanje u vezi lijeka Wellbutrin 150mg. Naime navedeni lijek koristim 2 godine, i prvenstveno ga koristim za pobudu sexualnih faza. Nedavno sam pokušao da se skinem sa lijeka, međutim javio mi se osjećaj u zadnjem dijelu glave, potiljku, kao da imam strano tijelo, i čujem nekakvo pištanje u glavi. Nedugo nakon toga došlo je do upale i uvećanja štitne žlijezde, da bih ja bio primoran da opet koristim navedeni lijek. Čim sam počeo opet piti, štitna žlijezda se vratila u normalno stanje i nestao je osjećaj stranog tijela u zadnjem dijelu glave, međutim pistanje u glavi još ne prestaje. Budući da se ova tableta ne može poloviti, zanima me da li je potrebno preći na drugi lijek, pa preko toga postepeno smanjivati? Liječnik mi ništa u vezi ovoga ne govori, zamoliti ću Vas da mi odgovorite. 

    Odgovoreno: 03. 07. 2018.

Ostavite komentar