1. Pitanje broj: #41333

    Poštovana, pišem vam kako bih vas pitala za brata koji već duže vrijeme ima psihičke probleme, prvi put se posle terapije koju je koristio 2 i po godine jako dobro osjećao, ali je zbog posla kojim se počeo baviti određene tablete sam ukinuo. Nakon toga je morao u bolnicu i dijagnostikovana mu je bolest 23-ne znam šta je i dobio je sledeću terapiju leponex 100mg cijela ujutro i pola na podne, karbotinin ujutro i uveče i mendilex ujutro, dijazepam 5mg ujutro i 5 uveče redovno je to pio ali mu je doktorka na kontroli prije nedjelju dana promijenila terapiju i dala mu risar 2mg 3 puta po pola, menserin 30mg 1/4 ujutro i uveče, mendilex 1 ujutro a dijazepam po potrebi inače sada je šifra 28. Odkad je počeo ovu terapiju da koristi loše se osjeća ne spava ima napade straha-od smrti da nam se nešto ne desi itd. Umišlja razne stvari uglavnom vraćaju mu se simptomi. Htjela sam da pitam da li je ovu bolest moguće uopšte izliječiti jer je on posle prve terapije koju je pio zadnjih 3 mjeseca vidno napredovao, a sada se vraća unazad, i da li je prva terapiuja smjela tako brzo da se ukine a ne postepeno?!

    Odgovoreno: 05. 10. 2009.

Komentari na pitanje: #41333

    • Kako naterati osobu koja boluje od sizofrenije da pije lekove. . . Naime, osoba vec godinama pije lekove i tada je skoro super a onda naidje period kada beca lekove i pravi se da ih pije i tako pokusava da sakrije da joj je lose. Pokusali smo da je pratimo ali bude jos gore tada. . . .

Ostavite komentar