Moje ime je Danijela Sučić i majka sam prijevremeno rođene bebe koja trenutno ima 6 mjeseci. Od svog 4 mjeseca života beba odbija da jede i trenutno ju uspijevam hraniti samo u snu. Nalaze smo sve uradili i sve je uredno ali beba uporno odbija da jede mlijeko i također odbija nemlijecnu ishranu. Mi smo iz Bosne i Hercegovine a o vama smo culi samo najbolje te nas zanima možete li nam pomoci mi bi iz Bosne dosli vama u Beograd na pregled. Lijep pozdrav od zabrinute mame
Pitanje broj: #240833
Dobar dan Poštovani Doktore.
Odgovoreno: 19. 05. 2025.Poštovana,
Ja se bavim ishranom odraslih ljudi, na žalost ne mogu da Vam pomognem.
Srdačan pozdrav