Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #239036
Postovani doktore.suprug je smrsao puno.oko 20kg. Nije bolestan i nalazi su uredni. Moze li neka preporuka od vas vezano za neke vitamine od kojih bih se bar malo ugojio. Hvala. Jasminka
Odgovoreno: 19. 05. 2025.
• Poštovana,
ako je u granicama normalne uhranjenosti nema potrebe da brinete što je toliko kilograma smršao. Ako je podhranjen treba da mu se napravi plan ishrane kojeg će se pridržavati i na taj način unositi sve što je njegovom organizmu potrebno počev od proteina, zdravih masti, ugljenih hidrata pa do vitamina i mineralnih materija.
Srdačan pozdrav,
Berta Timea